tirsdag 22. juni 2010

Diana har kommet i hus

Sømbysten kom i hus i dag og jeg er snart ferdig med mitt prosjekt tunika/kjole. Kjolen er strikket og heklet uten mønster og jeg må si meg veldig fornøyd. Fargevalget var kanskje ikke det beste men man tar det man har;) Nå gjenstår det å sy inn alle løse tråder. Om dere ser veldig nøye på tunikaen kan dere se en anelse fargeforskjell over magepartiet. Dette selv om alle næøstene var fra samme pari i følge etiketten. Tenk så kjedelig. Kan det bli bedre etter en vask? Noen kreative forslag til hva som kan gjøres, del de gjerne med meg.

Ha en koselig kveld videre, her skal det syes:)kjole og diana 005 kjole og diana 004kjole og diana 003kjole og diana 007kjole og diana 008

1 kommentar:

  1. Hei !!
    Tenk at du kunne komt på besøk til meg på Jæren....ja ja, vi får ta det en annen gang, jeg er her jeg! UTROLIG fin kjole du har heklet!! Uten mønster??? Jeg er stum av beundring. Så heldig du er som har byste!!Gleder meg til å se dine syprosjekter.
    Er det ikke deilig å ha god tid til ¨gjøre alle de kjekke tingene?
    (bloggen din er litt treg og åpne, kanskje bilde bak gjør at den er stor og tung å åpne?)
    Beste Hilsen Linetoppen

    SvarSlett