søndag 3. januar 2010

Skatter fra skattkammeret


Som tidligere nevnt har familien kjøpt et gammelt småbruk, med inventaret fra min forlovedes besteforeldre. Jeg kan love dere at det er spennende å ta en titterunde på loftet. Det er utrolig masse som mange ville kalt skrot, men for meg er det rene skatter!
Her er noen bilder av et gammel mønsterbok jeg fant i julen. Inni boken lå det også noen ferdig broderte lapper som jeg ønsker å bruke, men til hva?
Jeg elsker alt som er gammelt og spesielt siden det er noen i familien som har eid det. Det dukker stadig opp nye spennende funn som får komme til sin rett igjen, fremfor å bli stuet bort.

blogg og nyttår 048blogg og nyttår 057 
blogg og nyttår 062 blogg og nyttår 063


1 kommentar:

  1. Å så spennende du har det! Skulle ønske det var meg som kunne luske rundt på loftet etter gamle skatter!
    Kunne det vært fin å brukt litt av det på en veske?

    Gleder meg å se hva det blir til!

    Beste hilsen Linetoppen

    SvarSlett